15.09.2010

PSYCHED!

Der trak jeg jer gevaldigt i benet. Det var slet ikke sandt, det med den kedelige uge. HAHAHAHA. Funny. Det med tuben og synkron-hånd-dans var (desværre). Nå, men tilbage til sandheden (øv). Jeg har haft endnu en fabelagtig uge, for fik besøg af damerne fra Danmark og det var knald hyggeligt.
Vi oplevede bare mega meget.

Fx. så fik vi prøvet en ny paryk til Lolo lidt ala en, jeg har gået og luret på:
Super bedårende og blot en smule OTT med den manke

"Uhh, som om det er noget at skrive hjem om", tænker du måske. Lad vær' med det, for der skete lissom meget mere. Fx. blev nogle af os fanget på en rigtig uhyggelig kirkegård, hvor der var nogle skumle typer, der jagtede os:


Ahhh ups! Nu røg jeg tilbage i min gamle lyve-vaner. (Kan du huske, da jeg sidst løj? Det var det indlæg lige før det, du læser nu. Ikke så lang tid siden). Det er ikke helt sandt det der med kirkegård og skumle typer. Men hvad der er sandt, er, at vi lod som om, vi var bange og lavede ansigter, der passede til denne opdigtede frygt for at få ovenstående kanonne billede. Vi er altså også bare en samling totalt wacked piger.

Hvad der ellers skete (for der skete faktisk mere - som jeg sagde, vi oplevede bare mega meget), må du klikke dig ind på bloggen de kommende dage for at finde ud af. Meget af det bliver sandheden. Noget af det bliver løgn. Alt sammen bliver VILDT FEDT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar