23.09.2010

Le Git er perfid.

Jeg er meget glad for den her sang. Det er ikke så godt, for har netop fundet ud af, at den er med på soundtracket til en af de der Twilight film, og dem vil jeg absolut ikke associeres med. Har faktisk sat en ære i at disse de film - uden nogensinde at have set dem. Ja, sådan noget gør jeg altså. Er du overrasket over, at jeg ikke er et totalt altruistisk menneske after all? Nå, men det er jeg ikke - elsker at dømme og spotte folk, der ser Twilight (mine veninder har freksempelt fået noget af en medfart op til flere gange pga. af deres kærlighed til bøgerne og filmene). Nå men, vil bare sige dette: lad liiiige vær' med at rende rundt i byen og sige til alle, du kender, at Le Git ÆÆÆLLSKER Twilight. Det er sangen jeg kan li' ik'gos?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar