24.09.2010

Masser af mezze.

Jeg havde fornemt besøg af den meget berejste Hanne den anden dag. Jeg siger dig, den dame har boet over hele verden efterhånden, men nu er hun tilbage i Århus for en kort stund...eller det vil jo så sige, hun var i Århus, men i tirsdags var hun i London og på onsdag er hun i Barcelona (fik du det hele med?: var, var, er). Hanne er loco loco og elsker Spanien, så derfor skulle vi da ha' lidt tapas. Men det fik vi så faktisk ikke, for fik mezze, men altså jeg har det bare sådan, at de kan kalde det hvad de vil, bare jeg får lov til at proppe mig med pølse, tapenader, små salater, brød, kødboller osv. osv... og så self drikke en cocktails til.

2 kommentarer:

  1. Hej Gitteeee! Hvor er jeg glad for Anna tipsede mig om din blog! Nu kan jeg rigtig sidde og følge med. Må Anna og mig ikk også komme og besøge dig snart? Vi savner dig!
    Kh kippedikoolkatze

    SvarSlet
  2. I skal da komme og besøge mig! Det er jo tusind år siden, jeg har set dig bette koolkatze:-)

    SvarSlet