20.09.2010

Pjerrot og mig.

Har jeg fortalt, at Maria kalder mig Pjerrot? Nå, men det gør hun - vist noget med en bytur, hvor jeg pudrede mig selv så meget i fjæset at ligheden med Pjerrot var slående. Nu er hun og Asger så begyndt at kalde mig Midgårdsormen - det kom sig vist af, at de havde diskuteret, hvem man helst ville være på hold med, hvis man skulle op at slås, og der ville Asger gerne være på hold med mig (det vil folk altid - tror det skyldes mine SSA samt det faktum, at jeg er lidt en loose canon - du ved den utilregnlige type, som man hellere vil have på sin side end leve i konstant frygt for, hvad personens næste psyko-move er)...Well, Maria sagde så vist, at hun da sgtens kunne klare mig og ja, så sagde Asger, at der var no way in hell, at hun kunne klare sådan en lang midgårdsorm som mig - eller noget i den retning. Anyyywayyys, ville bare fortælle, at jeg er ret glad for mit nye navn. Det var det. Hej hej.

1 kommentar: