16.09.2010

T(h)riller Night.

Damerne ville gerne opleve lidt kultur, så tog i teatret og så Thriller. Det fortrød vi ikke (eller MM gjorde måske lidt), men resten af banden var begejstret og en lille baby i en lille mave fandt sin groove thing undervejs og dansede disko inde i selvsamme lille mave. Jeg vil helt klart anbefale Thriller - især i kombination med lidt øl og vin var den et kæmpe hit hos Le Git. Efter showet stødte vi tilfældigvis på to af danserne/sangerne, da vi skulle hjem med tuben. Det var Eva, der spottede dem, Linda der chattede dem op, og mig, der spurgte om jeg lige måtte nappe et billede. Det måtte jeg og sådan ser nogle af damerne ud og sådan ser to musical-stjerner ud, når de er på vej hjem fra job:


2 kommentarer:

  1. Total narko-næse jeg har på det billede - fed. Elsker at du har anonymiseret hende den lange :-)

    SvarSlet
  2. Hehe, det havde jeg sgudda ikke engang set. Drugmom, kalder de dig ude i byen. Jep, hvis man vil være anonym på Le Gits blog, så bli'r man det. Ikke så meget bøvl der!

    SvarSlet