03.08.2010

En lille bid bedstemor.

Ajjjj ok må bryde sammen og tilstå, at al den snak om makroner i går aftes... (her var det primært mig, der snakkede, men er sikker på, at der også har været et par go'e makron-samtaler hos alle I kære læsere rundt omkring i den store verden - måske hos alle 10, hvem ved?)... førte til, at jeg fik lyst til at spise de to sidste. Så det gjorde jeg. I går. Sådan cirka femten sekunder efter det forrige indlæg gik i æteren. Her kan jeg så fortælle, at jeg imod min egen frie vilje ikke havde gemt det sidste til bedst eller bedste til sidst. Det var de her to jeg spiste:
Det er blåbær foroven og Mimosa (adr! kuldegysning) forneden. Som en service til jer bed jeg lige noget af, så I også kunne se dem inden i. Trés exiting n'est-ce pas? Blåbærbassen var ok og nok den mest intense i smagen ud af hele banden, sådan lidt Ribena-gel-makron-agtig. Mimosa derimod fyforpyffer, den smagte altså af gammel bedstemor eller sådan noget. 'Amen helt sødlig udefinerbar sæbe og nej, den kunne jeg altså ikke spise mere af efter det billede foroven var taget.

Okay okay, ved godt det er ved at blive for sindsoprivende spændende på den her blog. Så nu kører vi altså tempoet heeeeelt ned og forlader makronernes vilde verden i en rum tid. Om lidt kommer der et rigtigt hygge-go-nat-indlæg, så begynd at glæd dig.


GLÆD DIG, blev der sagt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar