29.08.2010

Tro det eller la' vær'.

SSA er her! Ihvertfald fik jeg arbejdet lidt på SSA'en i går og det var rart, for har skammet mig lidt over at vise mig her på bloggen her på det sidste, for ved jo godt det ikke ligefrem er SSA der har været mest af (på trods af, at jeg amager halshug lovede en ugentlig SSA status). Min SSA work out så sådan her ud:
Pretty najs lige at få trænet the guns, så belønnede mig selv med at kigge på lidt lækker lir til at jazze bukselinngen:
Man kan virkeligt få mange lækre sager i Trocadero! Wuuuj! Det er nok derfor Martin og jeg altid havner der, når han er i byen. Også i går, hvor vi slog en time ihjel derinde, inden vi skulle ind og se stand up sammen med Bettina og Maria. Det var skæg stand up. Well, jeg skulle lige udfordre mig selv, så gjorde noget, som var ret så meget off the hook crazy...men hvad det var, hører I om senere (ja du må godt hold your breath, for som du ved, så er jeg lidt af en maskingeværs-blogger - når jeg først begynder at skyde blogs af, så stopper jeg ikke lige med det wuns).

1 kommentar:

  1. Git, jeg forstår godt jeres fascination af TruckerDeo. Da jeg var derovre sidste efterår, brugte vi en hel aften derinde... og ja, det var faktisk en planlagt del af vores stramme program. Der er så meget sjov at tage sig til, og lykken er når man står foran disken og skal vælge mellem alle de flotte præmier. Det er intet mindre end fantastisk.

    SvarSlet