19.08.2010

Poetry in motion.

Her er et par labre larver, jeg fangede for et par søndage siden til Sunday Up Market. De to duller vadede lige ind i mit hjerte med træsko på og mit liv har ikke været det samme siden (mest af alt, fordi jeg skulle prøve at fange deres skønhed på kamera. Det var svært for lige med disse to damer, er der i sandhed tale om poetry in motion...Den måde polyester'et og nylon'et smyger sig om min krop og bevæger sig helt irrationelt og til tider statisk, vil aldrig kunne fanges 100 % på et stillbillede). Men jeg har forsøgt mit bedste.

Sig hej hej til labre larve nr. 1 aka Dragalicious

Hils på dulle nr. 2 aka Yacht-Marianne-Med-Botox-Læber
De hilser igen, skulle jeg hilse og sige. Ahh øhh mor, jeg er altså ikke blevet tosset herovre i London, for ved altså godt, at det ikke er rigtige damer, men tøj det der... og ved også godt, de ikke kan tale. Bare så det lige er på det rene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar