03.08.2010

En sand historie fra de varme lande.

Glædt' du dig? Hva'? Nå, det var godt. Put dig nu under dynen, sluk loftslyset og tænd for Ikea-lampen på natbordet, vrik med fusserne og skut dig lidt. Klar? Godt, for here we go nice and slow [ahh det er vist lidt for creepy med det her direkte snak til jer, så det stopper altså nu].

I dag gik jeg hjem fra arbejde og tog lige en omvej omkring Hammersmith, for der er der nemlig en Primark. Primark er en tøj/sko/interiør-butik, hvor alt er produceret af nogle dygtige børn i Indien og derfor er varene herre-billige. Skulle lige have et nyt dynebetræk, men kom hjem med noget helt andet (men altså også dynebetrækket):
Ser du, hvor fint jeg har anrettet mine køb? [Ups!, gjorde det igen. Stopper nu. Sværger]. Det er sådan nogle små hyggelige ting, jeg får tiden til at gå med, nu hvor jeg ikke har fjernsyn. Men kan du tro det, jeg gav kun 11 pund for hele gildet på billedet. Det er jo forrykt! Altså, det var også kun sandalerne, jeg gav fuld pris for, da resten var på bud, men still! Vil dog godt lige have lov at sige, at det absolut slet overhovedet ikke er alt i Primark, der er lige så fab og billigt, som mine køb der, så lad nu vær' med at hop på den første den bedste flyver til London med en tom kuffert i hånden og GPS'en indstillet på Primark. Slå kold vand i blodet siger jeg bare og sov på den, ik'?

2 kommentarer:

  1. Hey, vi kan virkelig godt li' fornemmelsen af at du snakker direkte til os - it makes us feel really special.

    Med risiko for at lyde slesk, så må jeg sige at dette indlæg rangerer blandt mine absolutte favoritter på 'Gittingcitywithit'. En perle blandt perler, kunne man sige.

    Hvis man må komme med forslag til kommende indlæg, ville jeg elske en foreløbig status på Projekt Toiletbørste?

    SvarSlet
  2. Hehe, så smukt du formulerer dig. Jamen til vil jeg helt sikkert tage op til overvejelse...men der er desværre ikke så mmeget nyt om toiletbørsten andet end jeg fandt en gammel en ude på vores toilet, så fik da skrubbet kummen en smule, mens jeg var ved at kaste op over at skulle bruge en ti år gammel toiletbørste til at skrabe 20 år gammel toiletbelægning væk...ad! Var det for meget for dig sådan en lørdag formiddag?

    SvarSlet