17.08.2010

Tage T. M. Krog.

På mit lynvisit i Kbh nåede jeg også et smut på Bakken sammen med brudeparret og Martinus. Der vandt jeg en bamse i en af de der fangearme-bamsemaskiner, som man aldrig vinder i (husker du TruckerDeo?). JEG VAR HELT EKSTATISK AF LYKKE, skulle jeg lige hilse og sige.

Og Mette og Rosa, især Rosa, var begejstrede sammen med mig...ihvertfald lang tid nok til at vi kunne tage et jubelbillede...
Så skred Rosa...
...og Mædde og så var der blot mig og bamse aka Tage T. M. Krog (hvis du forstår sådan et lille sjovt navn) tilbage...
Mædde og Rosa skred måske fordi de var ved at være lidt trætte af at se mig vinde bamser, for vandt også Hr. Flottenheimer, der hygger sig med øl og svin herunder. Ham vandt jeg i en intens ægkastningsdyst, hvor jeg ydmygede Martin, Mædde og Rosa fuldstændigt! Hold op hvor var de ringe æggekastere i sammenligning med mig.
Alt i alt en super dag på bakken, hvor alle snoldepengene blev brugt i tombolaer fremfor forlystelser, da SpædeMædde og jeg selv jo absolut ikke tør sætte os op i det djævlskab, Rosa er gravid som aldrig før og Martin havde, ligesom jeg selv, stadigt et ret nært forhold til toiletter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar