02.08.2010

Hvad har Le Git mon spist i dag?

Frugt?

En kage til 4999 pund?

Neeeej, det har jeg ikke. I dag spiste jeg nemlig de her [patience...skal først lige have skrevet nogle rablerier og så må du se billedet] (som på billedet ligger og kigger længselsfuldt ud på Themsen velvidende, at de snart må flytte ind i en mere ukomfortabel og wild bolig, nemlig min mave):

Jep der røg de første tre af dem lige ned i løgneren. Altså de her macarons fra Ladurée skal man vist spise for at være blandt creme de la creme af bloggere, så efter arbejde i dag måtte jeg et smut i Harrods og investere i fem styks (smal sag - 7 pund for 5 makroner er helt fair). Hvad man ikke gør som blogger tsk tsk. Nå men de smagte faktisk meget godt - jeg har spist en med citrongræs, en med rose og en med lakrids so far - citrongræssen rockede for vildt. Sådan old school. I morgen spiser jeg de to sidste - en mimosa og en blåbær. Stay tuned. Det bli'r off the hook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar