23.08.2010

Maui kismas.

Julen er lissom begyndt for længst her i det evigt hippe London. Jeg er dog ikke på udkig efter julegaver i disse dage, men efter en fødselsdagsgave til denne dejlige dreng:
Altså der er jo to dejlige drenge på det her billede, men det er nu ham til venstre, min nevø Viktor, jeg har luret på gaver til. Han fylder nemlig 3 år den 9. september. Altså Viktor er BESAT (næsten på den uhyggelige måde) af Thomas Tog og som moster, vil jeg naturligvis gerne være med til at holde enhver sund besættelse i live. Dog synes hans mor ikke det er det fedeste - derfor er jeg lidt i et dilemma.

Skal Viktor have Thomas Tog så der kan blive fyret op under hans sygelige kærlighed til det:

....eller Elvis, så en ny sund besættelse kan blomstre?
Dilemma, dilemma, dilemma.

Btw. Jule-Elvis og hans blue suede shoes kan købes i Harrods. Way cool hvis du spørg mig. Men det gjorde du bare ik'.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar