07.08.2010

Is it a bird? Is it a plane?

No it's SSA . Det kan du måske ikke lige se. Du troede måske jeg havde herre-tynde lår og et mærkeligt knæ der hva'? Det var fordi jeg vendte billedet på hovedet, så man ikke lige kunne se, at det faktisk er min overarm. Igen, fun fun fun er alt, hvad jeg har med det her bloggeri.
Ok, jeg snakker udenom. Faktum er at DET GÅR AD H TIL med det der SSA. Har faktisk tilmeldt mig noget telefon-stalkeri hos Virgin Active Fitness, men har bare ikke lyst til at tale, hver gang de ringer, så nu sender de mig mails, hvor de lokker med det ene og det andet. "Uh Ms. Git come and try our pool. Oh Ms. Git come and get a relaxing massage. Ih Ms. Git, you can change you life with just 20 minutes of power-turbo-crazy-bonanza-workout a day." Osv. osv. Skulle aldrig have givet dem alle mine kontaktoplysninger. Stupid Le Git. Men altså, som det fremgår af billedet, er det stadigt en ret trist affære med SSA'en.

2 kommentarer:

  1. 3 ting.
    Ting et: Jeg synes du er alt for hård ved de arme, altså sådan rent sprogligt. Jeg synes nærmere billedet ligner en rigtigt god begynderarm. Se det hellere som et blankt lærred hvor der er alle muligheder for at definere, skulpturere og modellere. Du er meget heldig med de arme.
    Ting to: Pudsigt hvordan initialforkortelsen af Virgin Active Fitness danner en nærmest fuldstændig chakraring i dit liv.
    Ting tre: En ide, der er meget i tråd med det nyeste fra 'the states' - megathinging, kunne være at anskaffe sig en uhyggeligt tung telefon og så begynde at svare på alle opkaldene fra VAF. Og andre. Tilsvarende kunne du investere i en 30 punds toiletbørste, eller eventuelt overveje at kaste din kærlighed på rustninge- eller brynjemode. Måske bare starte med et blyindlæg i sandalerne. Fitness Every Day. Problem solved.

    SvarSlet
  2. Jeg og mine arme takker for komplimenten (det var da en kompliment, ik'?) og vi vil straks undersøge det der magathinging, samt tage kontakt til VAF og høre, om de er friske, på at alle opkald lige skal et smut forbi en stor telefon i London.

    SvarSlet