11.08.2010

Historien om de blå øreringe.

Lørdag var jeg til grillfest med alle praktikanterne fra jobbi i Marias have med dam. I dammen er der fisk og åkander, og det er alt sammen meget idyllerisk, som man siger. Skulle næsten have taget et billede af den, men havde for travlt med at tylle hvidvin. De eneste billeder, der blev taget den aften, var nogle Tina tog...af mig...fordi hun syntes det var "vildt syret", hvor blå mine blå ørering blev, når jeg gik forbi en blå væg... Tina havde også tyllet meget hvidvin.
Vi snakker så blå: Og ja rolig nu moster klidkiks, inden du begynder at hetze mig med, at jeg giver alle små piger dårligt selvværd, fordi jeg har retoucheret det her billede, vil jeg bare lige sige en ting. Det jeg har fjernet var blot en meget lang og rynket streg, som var ganske ubehagelig at se på. Tror altså lissom ikke, det er nok til at drive alle Danmarks teenagepiger ud i diverse mangel-på-selværds-lidelser. Selvom, ved nærmere eftersyn, I must admit, jeg ser damn fine ud her.



Wauza.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar