12.08.2010

En mindre behagelig kildren i næsen.

Ajjjj okay skal høre på herre meget crap om, at jeg ikke opdaterer bloggen ofte nok, og at der ikke er nok action på den, og jeg skal komme efter dig. Herre Jemini! Det er et hard knock life det her blogg...STOP LE GIT! Ikke være så bøvlet, for du ved jo godt, det bare er udtryk for, at
I elsker mig. Vildt og Voldsomt. Mere end I elsker jeres hunde. Og katte. Og yndlings-tv-serier.
Nå men, jeg er jo en slave for jer, så hvis I vil have flere opdateringer og action, så skal I sguda få ska' I (altså pånær de næste fire dage, hvor jeg er i DK til min dejlige tvillingesøsters og skønne Rosas bryllup).


Here we go:
Meget lækker vildsvinskødssandwich og pie - købt og spist på Borough Market sammen med Martin (La Boyfriend), da han stadigt var her. Tak til Kika og Steffen for anbefalingen, jeg kipper med hatten:

Det synes måske du ikke var vildt action-agtigt? Hvad så nu, hvor jeg fortæller dig, at jeg spiste maden siddende i en kæmpe klat grøn fuglelort, som jeg så måtte bære rundt på (både jakke og nederdel var indsmurt) som en slags stigmata resten af dagen? Riiiihimelig action, ik'?

Måtte trøste mig med et par drinks og de hjalp gevaldigt, så endte med at føle mig helt godt tilpas i min lille fuglelorts-stinkende verden.
Vel egentligt også pænt action-wuhuu-off-the-hook-agtigt at drikke TO cocktails på en gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar