29.08.2010

Et gudsgivet talent.

Nu har du da vist ventet i spænding længe nok (medmindre, du lige er kommet ind på bloggen og dette så er det første indlæg du læser... tjaaa så har det nok ikke været så nervepirrende spændende for dig at vente på the big reveal).

Gættede du, hvad jeg udfordrede mig selv med/i? Troede du lige et sekund det var stand up, fordi jeg lavede det der sjohohove Breaking news indlæg? Well the joke's on you, for i virkeligheden udfordrede jeg bamse-gribe-maskinen i Trocadero og gik sejersrig derfra. Skulle dog gå så grueligt meget igennem inden sejren var i hus. Blev lidt ked, for det gik af H til:
Men så sagde Martin, jeg skulle gå efter numsen og ikke hovedet og så skal jeg da lige hilse og sige, det begyndte at gå helt forrygende. Og så blev jeg glad. Meget meget glad.
Et styks Stewie til bamsesamlingen (eller til nevø Viktor...Stewie kunne blive et slags forbillede/mentor for ham, måske?)

(Ligner btw at Stewie enten er ved at blive kvalt i min favn eller er ved at brække sig ud over det hele...måske han snart er træt af bamse-indlæg på den her blog. Men kan altså ikke gør' for'et - det er et gudsgivet talent, jeg lige har opdaget, jeg har, så det fylder altså meget i mit liv. Og her på bloggen). [Det gudsgivne talent er min evne til at fange bamser, hvis du skulle være i tvivl].

1 kommentar:

  1. Dejligt at du er tilbage på bloggen :) og tillykke med det nye talent, håber på at afprøve det selv om ca. 9 dage, ju huuu.
    Btw total lækker top, den dame har du været heldig med ;)

    SvarSlet