19.08.2010

Et møde med en gammel bekendt...


Tirsdag eftermiddag/aften gik jeg mig en tur. Jeg havde nemlig rigtig go' tid, for blev sendt hjem fra arbejde fem minutter efter jeg var mødt, da de vist frygtede, jeg ville sprede min syge. Var nu helt frisk og i topform, men de ville ikke ha' mig der, så måtte daffe hjemad. Lige pludseligt havde jeg oceaner af tid, og så gik jeg mig en tur, der kom til at vare fem timer. På min tur stødte jeg blandt meget andet på Themsen:Det var lidt syret, for lige pludseligt så var den der bare - jeg gik igennem noget krat, krydsede en cykelsti, forbi et kloster og vupti: good old Themsen. Det var en dejligt gensyn, for havde ikke set den i et par uger og vidste faktisk ikke, vi boede så tæt på hinanden (hvilket jeg egentligt stadigt ikke ved, for havde på det tidspunkt gået rundt på må og få i tre timer...)

FYI, hvis du undrer dig over det første billede, så lad vær', for jeg fortæller dig om det nu. Det var en selvforkælelsesgave, jeg købte på min tur. Var et svært valg, men er glad for at jeg gik efter det klassiske - champagnetoiletpapir bli'r aldrig umoderne!

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt for selvforkælelse - bruger ofte selv lidt skejser på en lokumsrullesmagende champagne. Men fortæl mig hvad det er gør toiletpapiret champagnet. Lugter det af champagne? Smager det af champagne? Giver det en boblende fornemmelse når man tørrer sig med det? Er det rullet i champagne eller Champagne? Skal det åbnes af en overrislet fezklædt overvægtig herre med sabel? Hvad katten er det der gør papiret champagnet?

    SvarSlet
  2. Ville du tro mig, hvis jeg svarede all of the above?

    SvarSlet
  3. Ja, bestemt, hvis du altså svarede all of the above. Mit eneste tillægsspørgsmål ville i så fald være hvilken herre du har fået til at hjælpe med at åbne det? Eller er det Waitrose der har nogle lettere særprægede pakkedrenge stående? Det nærmer sig måske to spørgsmål.

    SvarSlet
  4. Nå men det gjorde jeg ikke. Det er champagnet, fordi det står der på pakken. Daaah?!? Er du totalt retardo? [ej pjat, møsmøs, I loves you]

    SvarSlet