16.08.2010

Bryllup og bræk.

Lørdag giftede Mette og Rosa sig og det gjorde de på den vådeste dag i Danmark siden 1931. De var og er så skønne og søde sammen - se selv:Ikke blot var det den vådeste dag rent nedbørsmæssigt, men det blev det også rent alkoholmæssigt for visse mennesker til brylluppet. Dog ikke mig, for jeg lå med hovedet i kummen fra klokken cirka 16.07 - 22.51 med den værste omgangssyge, jeg nogensinde har været udsat for! Det var/er så bittert! Folk festede løs og fejerede de her to fantastiske mennesker, og jeg kunne slet ikke være med, for der var no way in hell, jeg kunne bevæge mig mere end et par skridt væk fra toilettet. Så ellers henrivende ud indtil klokken 16.06 i min Tempotøs-brudepigekjole:

Er vi ikke bare VILDT flotte? Totalt tempo-modellos.

Da jeg så blev nogenlunde frisk til at joine festen, gik min kæreste og storesøster ned med samme omgang omgangssyge. Derfor måtte jeg som den eneste ædru person tilstede (pånær gravide Rosa) rende og tømme deres br*kbaljer og sørge for en konstant strøm af Imodium, cola, rene baljer og toiletpapir i deres retning (ikke rigtigt et job for en gravid brud - vel?).
Ja, altså brylluppet lyder måske som en lidt trist affære for mig, men synes faktisk det var en helt fantastisk dag på sin helt egen og ret usædvanlige måde...selvom jeg dog gerne ville have oplevet lidt mere af det fra en anden location end toilettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar