31.08.2010

Velkommen til Cepos.

Se søens giraffer, de er fine og har lange halser, så de kan nå alt det lækre slam på bunden af søen. Det var ikke mig, der kom med den kloge betragtning, det var Martin. Vi gik nemlig sådan en rigtig lang tur i går for at fejre bank holiday og gøre os nogle store tanker. På turen mødte vi så søens giraffer...

...fandt en ny lækker paryk til mig. Natur er det nye sort, hvis du var i tvivl...

...spiste lækker kage og drak en lille drinks på The Lido Café  med udsigt til The Serpentine i Hyde Park...

...og tog et meget fint billede af Martin, der kigger ud i horisonten mod samme-temperaturs-himmelstrøg, nemlig Danmark...
Ja snøft, han rejste i nat, så nu går der tre uger til jeg igen skal se denne kloge mand, som startede dagen ud med at gøre mig til en meget meget stolt kæreste, da han kom med den fine observation om søens giraffer...

Kl. 23:20 Øps: Er jeg den eneste, der bliver helt søsyg af at se på billedet af søens giraffer?
Kl. 23:22 Øpsebøbs: det samme gør kage-billedet ved mig. Må have indstillet kameraet eller tjekket om, jeg har fået en virus på b'lancenerven. Pujah.

1 kommentar:

  1. Le Git, nu hvor jeg genser billedet af dig med din nye paryk, er jeg faktisk supergad for at du overtalte mig til også at anskaffe en, for den er da totalt lækker. Og jeg er glad for at jeg endelig er med på en trend imens den sker, og ikke et år efter som jeg ellers har en tendens til...

    SvarSlet