02.10.2010

Åh sikke en herlig dag!

I går var der afskedscocktails med Anne Sofie fra pressen, som rejser tilbage til Danmark. Maria, Kathrine og jeg meldte os til at lave cocktails. Vi bryggede en dejlig Cosmopolitan i vores store dejlige cocktail-gryde. Maria blev med at råbe "mere vodka mere vodka i Gitte", og da jeg jo ikke ejer evnen til at tænke selvstændigt, så lossede jeg mere og mere vodka i gryden. Det skulle jeg nok aldrig have gjort...

 
"Mere vodka i"

"Mere Cointreau i"

"Ahh Cosmos"
Det endte med at være en ret festlig eftermiddag/tidlig aften på jobbi. Så kan jeg ikke sige mere om den sag. Vi smuttede på Yates' bagefter, hvor vi lige kunne nå Happy Hour. Det skulle vi aldrig have gjort...

Risotto Frans II
Efter Yates' tog vi på en italiensk restaurant. Her bestilte vi vin. Det skulle vi nok heller aldrig have gjort...


Jeg blev simpelthen så rundtosset af alt det alkohol, så måtte forlade Risotto Frans og pigerne og begive mig hjem ad. Kold før tolv. Le Git er sgu et ungdomssvin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar