19.10.2010

MAR/GIT VOL. 1.

Tænkte du nok gerne ville se lidt mere til, hvad Martin og jeg hyggede med i den forgangne uge. Jeg præsenterer derfor "MAR/GIT DOES LONDON VOL. 1"

Margit besøgte Naturhistorisk Museum...
Mærkelige dyr de har på Naturhistorisk.

Margit gik over en bro. Men stod også stille på broen.
Hat.
Margit hyggede med en magnet...
Gittingcity in the making. Hov. Hvad skuer mit øje? "Gitte" efterfulgt af et hjerte. Må stensikkert være en beundrer. En der ælsker Le Git mere end Le Git gør. Er det muligt spørger du? Nej, det er det faktisk ikke. Puzzled? Ja, det kan jeg godt forstå. Velkommen til Le Gits mind games. Uhhh.

Der kommer stensikkert og højst sandsynligt eventuelt en opfølgning til MAR/GIT DOES LONDON VOL. 1. Leger stadigt lidt med mulige titler. Vender tilbage, når jeg har noget lækkert. Ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar