10.10.2010

Scandi Show.

 Så er Scandinavia Show ovre (aka Scandi Show, som er den raffi forkortelse), og det var faktisk hyggeligt at chatte en masse engelske potentielle Danmarks-turister op. Det ku' Le Git godt li'. Måske mest, fordi jeg mødte en masse søde og sjove mennesker og fik en helt speciel ven...

VisitDenmarks stand. Bemærk venligst de grønne plastic-donuts - det er en helt speciel oplevelse at få lov at trille dem rundt i London.
Min gode Vikingeven, hvis vikingnavn jeg slet slet ikke kan huske, selvom vi blev ret intime. Fik et par dejlige vikingekram i løbet af mine dage i Olympia, og da vi skulle sige farvel for et par timer siden hev han mig ind til sig mens hans sagde"Come here Trouble" løftede mig i sine arme (manden er 1.65m - jeg 1.85m, bare sådan fyi) og svingede mig rundt, hvorefter han gav mig et stort saftigt vikingekys på kinden med sin næsten tandløse vikingemund. SKØN AFSLUTNING. HAPSELAPS.
Til allerallersidst var det blot Kathrine, Helene og jeg tilbage fra VisitDenmark. Vi endte med at vente i meget lang tid på vores van, der skulle hente de grønne donuts. Helene er en handlekraftig ung dame, så vi havde knap nok konstateret, at vi nok skulle vente lidt tid på bilen, før end hun var smuttet i Tesco efter øl og chips. Niiice. Så sad vi og hyggede med det i solen, mens vi betragtede alle de andre messedeltagere kæmpe med at få deres sager læsset i bilen. Råbte naturligvis "SKÅÅÅL" engang imellem, så de ikke helt mistede modet...og ja, vi grinte da også højlydt, hver gang de tabte værdifulde og skrøbelige ting på jorden. Yes, alt det hårde arbejde, vi og vores kollegaer havde lagt i at sælge Danmark blev muligvis ødelagt en smule der...Ay OK who am I kidding. De elskede os sgu - også da vi blev berusede og ubehøvlede:-).

1 kommentar:

  1. ej altså! Vidste jeg skulle have blevet der til den bitre ende! I hvert fald for at se ham den tandløse viking smækkysse dig!

    SvarSlet