28.10.2010

Liva Biva Kvatte Vatte Viva, Kvatte Vatte Vekop Tekop Tiva.

[Tak kære Kölva for at have lært mig Kvatte Vatte-rimet, for så kunne jeg nemlig lave den ovenstående fede overskrift]. Den meget kvikke læser kan måske gennemskue, at overskriften skyldes AT JEG ER BLEVET MOSTER TIL DEN SMUKKESTE LILLE LIVA-PIGE MED DE FLOTTESTE KINDER, JEG NOGENSINDE HAR SET! Liva kom til verden i går eftermiddags og har det super godt - det samme har hendes mødre. Det første hun gjorde var at skide på Rosa, så tog hun en lur og to timer efter sin fødsel var hun i fuld gang med at spise! Yes, hun er en ægte Baungaard! 
Nå, men jeg har tænkt og tænkt over, hvordan jeg kunne fejre hende her på bloggen på en spektakulær måde...men er ikke kommet på noget rigtig godt. Men fejret af Le Git er hun dog allerede blevet - sad nemlig oppe hele natten i går og lavede en meget særlig gave til hende, som er blevet shippet afsted til DK i dag. Hmm, når nu jeg ikke kunne finde på en spektakulær måde at fejre hende på, så har jeg besluttet mig for det næste bedste: at fejre hende på en lidt upassende måde med denne sang og video med Die Antwoord (dem, der også har lavet den super seje Enter The Ninja):


Hej hej til Liva, hvis du en dag om 10 år surfer rundt på nettet og støder på det her indlæg. Og hej hej til dine mødre og Kæmpe Tillykke med jeres bette trold. Så lad gå: hej hej til alle jer andre. Le Git spreder da love med et hej hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar