02.10.2010

En noget røget affære.

Hunkat.
Onsdag aften var vi på Proud i Camden og høre Spleen United samt noget andet musik. Når jeg siger vi, mener jeg Maria og Kathrine og så alle mine nye 18-årige veninder. Dejligt at mænge sig med ungdommen. Jeg skulle jo lige vise de unge nogle tricks fra min ungdom, så sprang på en første den bedste stripperstang og gav dem et show DE ALDRIG VIL GLEMME. Yes, den her gamle hunkat kan satme imponere sådan en flok teenagere.

Spleen.

Gymnasiedreng.
Det der Proud var meget sejt. Helt hestestalds-agtig the Camden way og fyldt med røg, hvilket gamle Le Git her satte pris på, for så var det ikke så nemt for alle de unge at identificere, at der var en gammel ræv i blandt dem.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage på bloggen, der mangler ligesom noget i min virtuelle hverdag, når der ikke er noget nyt fra Le git. btw, wauw sikke nogle moves på stangen, IMPONERET

    SvarSlet
  2. dejligt billede der på stangen, gitte! kh kippedi

    SvarSlet