09.10.2010

Den falske aubergine.

 Torsdag aften var Line, Asker, Tina og jeg på Jack The Ripper Tour/Walk og det betød, at de tre førstenævnte lige skulle stille op til et billede, der illustrerede, at det her altså var skide uuuhyyyggeligt.
Dygtige praktikanter. Meget uhyggelige at se på og lugt' til [tak for den Martin, du har sgu også lært mig alt, hvad der er noget værd på denne jord].

Jeg kan sagtens anbefale en sådan gåtur - altså det var ikke uhyggeligt, men vores guide/fortæller, var rigtig dygtig...og ja, vi havde da også nået at få et par pints inden for vesten, så vi var måske også et godt publikum...men tror nu ikke kun det var den milde buzz, der gjorde det til en ret (u)hyggelig og spændende gåtur. Jeg vil helt klart på flere af de der London Walks. Vil du med?

Efter gåturen ville vi egentligt på det, man mener, var good old Jack's stamværtshus, men der var for crowdet, så vi havnede på Princess Alice (???) - et dejlig sted med Rock og Rul i højtalerne og så også en for mig helt ny og spændende cider...eller troede ihvertfald den var spændende...

Jordbær/aubergine:-) cider aka jordbær/pære cider:-(
Ud fra mærkatet fik jeg den opfattelse, at jeg sad og nød en jordbær/aubergine cider - aaahhh, det var altså lyv. For da jeg fyldte lidt mere af det, jeg troede var jordbær/aubergine cider i glasset, blev auberginen grøn (eller dvs. jeg kunne se flaskens grønne farve) og så ramte skuffelsen mig ellers. HÅRDT. Øv en jordbær/pære cider. Knapt så lækkert. Knap så eksotisk. Bortset fra denne mindre (læs: GIGA) skuffelse, hyggede vi os nu godt.

Nu skal jeg snart på show. Så skal lige have mit game face on, så jeg er klar til at jagte nogle potentielle Danmarks-turister rundt i Olympia, mens jeg febrilsk vil råbe "Visit Denmark, Visit Denmark, Pleeeeaase Visit Denmaaark". So long - ses til en London Walk, ik'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar