04.10.2010

The Big Reveal.

Har godt kunne fornemme, at der var nogle kvikke sjæle ude på den anden side af skærmene...sådan nogle kvikke sjæle, som havde gættet, at jeg altså IKKE have taget min påugle-maske på til mors fødselsdag. GODT GÅET TOSSER! Puha, glad to get that off my shoulders.

Nå men har også noget andet at afsløre: efter jeg er begyndt at hænge ud med teenagere, er min ellers så opdragne hud (bop bop, så opdragen er den måske ikke, men man husker jo som bekendt kun de gode tider) begyndt at opføre sig some en teenager. Altså, ikke forstået på den måde, at den render ude til klokken 5 om morgenen, selvom den har fået besked på at være hjemme senest klokken 24. Den drikker heller ikke Pisang Ambon og brækker sig hele natten. I sengen. Og den smækker faktisk heller ikke med dørene, når jeg beder den om at tage opvasken. Nej, den er skam blot begyndt at producere masser af urenheder eller store fede bumser (ej ok klammo Le Git) men det er den altså. Derfor bragte jeg for blot 25 minutter siden det store skyts på banen: EN MUJER MASK'. Det var en straaam satan:

Yndig mudder Le Git. Lidt helgen-agtig at kigge på.

Le Gits øje er ved at poppe ud for mudderen strammer.

Oh no! Mudderne har formet mit ansigt i en grimasse, der bare ikke kan passe!
Nu beder jeg bare til mudder-gud(d)erne, at de må hapse hver en lille hudorm og hver en stor talgkirtel, så jeg kan vinke farvel til den her teenagehud.


Ps. Er det ikke bare total ironisk, at ingen af de der teenagere, jeg har befriended, har så meget som en lillebitteminiatureagtigbums?!? ØV GUD. Du er godt nok en funny man, sådan at teste vi ældre med det, der retmæssigt hører ungdommen til. Hvordan skal et ungt menneske nogensinde blive en ordentligt ydmyg voksen (sådan ala Le Git), hvis ikke selvsamme unge menneske har prøvet at have fjæset fyldt med betændte pestilenser? Ahh se, det er det, der er gal med verden i dag.

AMEN.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar