02.10.2010

At leve på en løgn...

er ikke noget, der huer Le Git, så må komme med en tilståelse. Kommer med tilståelsen i morgen. Måske. Stay tuned. Wauw hvor en cliffhanger.

I mellemtiden kan du jo gøre som Jannik og putte gitting... op i din fane som en 'favorit'. Så er det næste som om, jeg altid er hjemme ved dig. I din stue med fødderne oppe, et godt glas vin i den ene hånd og en ostemad i den anden. Mmmm hyggeligt ik' sandt?

Inden du gør det, kan du i mellem mellemtiden høre lidt på en ny gammel klassiker:

2 kommentarer:

  1. Hjælp Martin. Kan ikke finde ud af at gøre videoen mindre, så den ikke flyder ud over det hele...snøft.

    SvarSlet
  2. Hej Bøf. Nu er jeg ikke sikker på det er mig Martin du er ude efter. Såvidt jeg kunne se hedder manden i videoen også Martin. Men kommer i hvert fald med mit råd under alle omstændigheder.

    For at gøre noget mindre, og det gælder helt generelt, både på nettet og irl, skal du have fat i kunstneren, i dette tilfælde Martin Solveig og forklare ham at du har en blog der er lidt tyndere i det end hans video. Så kan du spørge ham pænt om han ikke vil fremstille en særvideo til bloggen der lige passer ind. Min erfaring siger mig at det vil kunstneren som regel gerne. Ret enkelt når man hører det, ikke?

    Er det ikke allerede i morgen i dag? Hvad er det for en løgn du lever på? Kan ikke vente med at hitte ud af det.

    SvarSlet