08.10.2010

Min skygge og jeg...

...gik en dejlig laaaang tur sammen i onsdags. Solen skinnede og luften var crisp, så min skygge insisterede på, at vi skulle en tur ud i naturen. Så det kom vi.

Skyggen var helt naturtosset, så den styrtede ud på græsset, som en ko, der bliver lukket ud af stalden på den første forårsdag - i fuld spilop og højt humør.

Skyggen var i sin iver ved at komme i karambolage med en masse andre naturtossede skygger, der tilsyneladende også havde benyttet sig af muligheden for at komme ud under den lavtstående sol. Ergo, jeg måtte lige tage affære og få den sat på plads...
Sådan en behandling gad min skygge åbenbart ikke at finde sig i, så da vi nåede Marble Arch skred den. Så var jeg alene. Eller det vil sige, havde jo duefodrerdamen. Yey. Hej hej ensom Le Git i London.

 
Ej bare rolig derhjemme i DK. Er ikke ensom. Fandt mig nogle gode venner på den Jack The Ripper Tour, jeg var på i går aftes. Mere om dem og den i morgen(ish) (Det er vist blevet fredag, så egentligt idag, men nu skriver jeg altså imorgen, for det har jeg lyst til). Imorgen er jo (bare sådan en passant) også dagen før dagen (altså dagen før Scandinavian Days, hvor jeg skal hænge ud hele weekenden og gøre mit bedste for at sælge Danmark. Wut Wut - bli'r fed). Øøøømmmm, så burde ligge i opladeren hele aftenen (=min sengslashspisestueslashkontor), men er måske blevet lokket i fordærv...DA DA DA DAAAMMMM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar